sobota, 5 stycznia 2013

Tych wyjątkowych poznaje się przez przypadek #3

Skończyliśmy jeździć. 
- Więc, co to za niespodzianka? - zapytałam z ciekawością
- Zapraszam Cię do McDonalda! SUPRAJS! - krzyknął
- Ale mi niespodzianka.. Powiedz, że żartujesz? 
- Tak to jest żart. :)) 
Nagle zadzwonił mi telefon. Była to mama. Kazała wracać do domu, ponieważ ona i tata wychodzą , a ja musiałam  zaopiekować się moją młodszą siostrą - Darią.

- Co się stało? - zapytał Paweł 
- Muszę wracać do domu.. - smutno odpowiedziałam
- Dlaczego? 
- Rodzice wychodzą, a ja muszę zostać z młodszą siostrą.
- Smuteczek.. 
- No wiem.. 
- Mam pomysł! :D
- Jaki? 
- Dotrzymam Tobie i Twojej siostrze towarzystwa :) 
- Serio? 
- No oczywiście i to z przyjemnością. 
- To chodźmy. :) 

Weszliśmy do mojego domu. Powiedziałam rodzicom, że Paweł to mój kolega, i razem zajmiemy się Darią. Rodzice wyszli. Moja kochana siostrzyczka, zaczęła mówić, że Paweł to mój chłopak i pytała kiedy nasz ślub. My oczywiście wybuchliśmy śmiechem. Było już dosyć późno, więc Daria powinna już spać.  Chciała, aby Paweł poczytał jej na dobranoc. Dała mu 'Czerwonego Kapturka' i powiedziała, że  to moja ulubiona bajka.  Ja roześmiałam się. Paweł czytał małej książeczkę, a ja w tym czasie poszłam zrobić kawę. Kiedy wróciłam obie spali. Delikatnie obudziłam chłopaka. Rodzice wrócili i weszli do pokoju Darii. Tata powiedział, że wyglądamy jak rodzinka. Nagle Daria obudziła się. I powiedziała, że ja i Paweł pasujemy do siebie.

PO 10 minutach odprowadziłam przystojniaka do drzwi. Na pożegnanie dostałam buziaka w policzek. 
Paweł wyszedł. Nie zdążyłam odejść do drzwi. Nagle zadzwonił dzwonek. Znowu otworzyłam drzwi. Zobaczyłam Pawła. 
- Zapomniałeś czegoś ? - zapytałam zdziwiona. 
- Tak, nie pocałowałem cię.- odpowiedział słodko się uśmiechając.
Pocałował mnie. 

Od tej chwili jesteśmy razem. Nasz związek trwa już 1,5 roku. W przyszłe wakacje jedziemy do Paryża <3. 


                           KONIEC  ; -D 

autorki: Beata i Kinga. :) 


14 komentarzy:

  1. podoba mi się tutaj ;d ii obiecuje iż będę tutaj częściej wbijać ;d i aby nie było gdy nie zostawię komka to żeby nie było że mnie tu brak ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka słodka historyjka , po prostu piękna ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna historia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. boska ta historia ^^
    + świetny blog, będę wpadac częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy i cieszymy się, że komuś się podoba :D :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna historia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że Ci się podoba / B ;-D

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna historia :) gratuluje wytrwałego związku ;d zapraszam do mnie until-it-beats-no-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń